Svart och väldigt dödlig, på riktigt. Jag kvävs!


Ja här sitter jag, iförd min svarta partyblåsa till imorgonkväll.

Firmafest.

Det låter så vuxet.

Ja, här sitter då jag, iförd min partyblåsa och kan inte andas. Funderar på att ta med mig syrgastuber imorgon. Eller bara byta om till något bekvämt. Hängselbyxor och en bommulströja?

Nog om mig, mer och Jens.

Jens var en livs levande hummer vi fick beställa till en kund idag. Namnet Jens tyckte jag kändes rätt. Jag har mått psykiskt dåligt hela dagen efter Jens. Där satt han i lådan, med ihopklämda klor och ett litet skynke över sig. Ensam och övergiven inväntade han sin död. Sin plågsamma död där han levande skulle kokas...........

Mina modershummerkänslor väcks nu.

Det var väl allt jag hade att säga denna afton till ära.
Som vanligt något klokt ni kommer grubbla på länge.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0