senapsdinosaur



En sak som väckte onda minnen i mig var saken ovan jag hittade på netto.
Det är ett paket med en porslinsdinosaurie med följande färger till.
Bredvid står en färdigmålad och klar dinosaurie som med all säkerhet inte är målad med medföljande färger....

Det påminner om gipsfigurer jag ständigt skulle måla som liten. Det var en liggande häst på lite gräs.
Paketet visade en verklighetstrogen häst på skuggat gräs.
Min häst såg aldrig ut så.

Ledsen blev jag. Jätteledsen. och arg. Jättearg.

Jag kan bara hoppas att dessa små arma barn fåt till fjället på dinosauriehuden.
Annars är det den ultimata julklappen om man vill få frustrerade barn!


En sak till.
Varför ställer man leksaker bland senapen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0