Lasermannen sa hej idag

Vi har börjat med självscanning på Citygross. Idag sprang många kunder runt med scanners och blippade varor. Bland annat en äldre herre på 60+ som höll sin scanner i högsta hugg. Han log brett mot mog och sa Det är jag som är lasermannen, he he he he he.

Jag fick gå in snabbt i köket för att skratta högt.
Så osmakligt, men ändå så roligt.

Fast mest osmakligt då.

Usch för lasermannen.

Egentligen hade ju det vart det smartaste sättet att undgå ett brott. Låt oss säga att jag är lasermannen och jag på något sätt var tvungen att berätta om min synd för någon, då hade det sättet vart det ultimata. Att på ett skämtsamt sätt med en laserscanner i handen säga sanningen. Ingen hade trott mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0