Klackadojjs



Mina nya "älsklingar".
Hatar när folk skriver "älsklingar" eller accosierar kärlek till kläder.
Äkta kärlek håller ju livet ut. Mode håller i några månader. Ska man byta kärlek sen?
Är det det vi lär våra barn?

HA.HA.HA, nej men.

Tokigt. Jag har ju inga barn!

Nejmen, helt seriöst är det något som ger mig dåliga vibbar av de meningarna.
Brist på fantasi kanske.

Kan också bero på att det är så många ute i cyberspacebloggvärlden som ska styla med sina skor på samma sätt överallt och till det skriva samma meningar om sina "älsklingar som fick följa med dom hem från affärn". I mitt fall skulle man kunna säga kilklackar, men jag föredrar klackadojjs!


Annars då?

Kolla in mina ådror. Kollar man noga kan man se att jag faktiskt är helt levande!
Precis som tant Berg (hoppas alla har sett Lotta på Bråkmakargatan och förstår mitt skämt direkt för det var jättekul!!!)

Nog om Tant Berg. Nu ska jag borsta mina huggtänder och sova ut till kl 8 imorgon!


Kommentarer
Postat av: malin

fräsiga dojjor ;)

Efter att jag pratat med mamman så kändes det bra men sen började jag tänka. Dom har tydligen en jätte stressig vardag och ingen av föräldrarna kommer typ vara hemma nder veckorna så det blir jätte mycket ansvar och jag vet inte om jag klarar av det att ta han om 4 barn. Jag har bara tagit hand om min katt liksom haha.. men det slutade med att jag fick tacka nej till familjen och hon förstog mig så det kändes skönt :)

2010-11-04 @ 17:32:45
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0