Irritationsnivån 3.5 av 5

Jag är irrterad.

Nu ska jag göra en lista av sånt som irriterar mig mest.

1. När jag cyklar och stannar vid t ex ett övergångsställe eller för att jag är framme på min slutdestination och ska gå av cykeln. DÅ fastnar min jacka i sadelns kant som gör att jag fastnar och kan inte bromsa för mina fötter redan är i marken och skrapar. Cykelhelvetet går inte att stanna och jag ser förmodligen jävligt dum ut.

2. Härskartekniker! När människor bara SKA vara överlägsna.

3. Sen första dagen jag började jobba har jag drömt om fisk. 
V.A.R.E.N.D.A  D.A.G.
Häromdagen drömde jag om torsk, inatt drömde jag om inlagda kabbor...

4. JA det var väl det! HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är inte ensam... Jag drömde också mardrömmar när jag började. Men nu har de övergett mig och jag drömmer istället om personalen. :)

2010-11-28 @ 20:24:15
Postat av: linda

skönt att höra att jag inte var ensam om den saken! :)

2010-11-28 @ 21:08:34
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0