En ofrivilligt ledig dag

Ack, sådan ljuvlig morgon! Här sitter jag och njuter av en varm kopp te och njuter av tystnaden.

...




ELLER så vill jag bara skjuta mig själv!! Jag har magvärken från helvetet och fick sjukanmäla mig för det idag. Typiskt. Megatypiskt! Jag trivs så bra där, och det känns lite bättre i min ömmande mage med frätande syra och och lava på (smärtliknelse), att jag känner så, för imorse ville jag verkligen inte ha ont för jag ville till jobbet. Vill. Jag vill fortfarande.

Och förresten. Det är varm oboy, inte te. Kändes bara lite mer exklusivt att dricka te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://florafie.blogspot.com/search/label/mina%20T%C3%84VLINGAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0