Don't go higher for desire



Här ligger jag. Osminkad med håriga ben, en innåtfinne mellan ögonen och ett ansikte och händer som saknar naturlig återfuktning. Dessutom fick jag precis min röda vecka och magen har svullnda upp, som vanligt. Känner mig snyggare än någonsin!

Kände mig så ful så att jag färgade brynen och fransarna.
Blev inte mycket bättre.
Tog på mig min nyårsklänning, kändes lite bättre. Tills det att min rosa hy smälte in för mycket i klänningen.

oooooooooch DÄR kom magvärken.
Det är underbart att vara kvinna!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Märkligt, min röda vecka kom med precis och sen kom fulheten som en sadistisk eftersläntrare. Men jag vet inte varför jag har håriga ben, fast det är värmande nu i vinter.

2010-12-21 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0