Jesus hardcore superstar


Någon som vill se en jävligt hård brud?!?

Äter sandpapper på smörgåsen och dricker blod.
Sover på spikmatta med få spikar på.. eller nej, sover aldrig!

HARDCORE!!!!!!!

Vill ni veta vad jag har gjort idag?
Klart ni vill.

Jag har jobbat.
Jag älskar mitt jobb. Jag fullkomligt älskar det.
Speciellt att vara i fisken. Då myser jag hela tiden.
Något jag inte älskar är somliga kunder.
Som tur är är de en minoritet då de flesta är helt underbara.

Igår blev jag hotat med eventuell stämning riktat mot mig personligen och inte City Gross.
Anledning?
Det fanns inga större brukar med räksallader............................

.........

Idag var alla kunder fina och rara igen.


Dagens klimax var när kylreparatören (notera född år 1991) kom fram med pikfingret riktat mot mig och blodet rinnande från ett sår på fingerspetsen.
-har du något plåster? frågar han
-Ja absolut, kom ska du få
Grejen va den att han aldrig tog plåstret själv. Jag försökte mig på att sätta på det men det var för mycket blod så jag tog papper och vatten och tvättade såret åt honom samt stoppade blodet genom att hålla hårt i hans amra lilla finger. Sen satte jag på ett plåster igen och då blev han så glad vettni. En rejdi lejden soggerpåg!

Fick moderskänslor.
Ska adoptera na'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0