Top 10 lista av kända kärlekar från 0-nutidsår

HÅLL I HATTEN!
Jag har gjort en lista på de karlar jag tyckt vart snyggast under min barndon/ungdom samt nutid.
Kandidat nr 1. Jafar.
PiNsAmT. Jag och en kompis kollade på filmen när vi var ca 6 år.
Båda föll för Jafars farliga och mäktiga sida. Efter det var det samma visa, fast med
turtles........
DARREN HAYES!!
Min älskling. Min puma! Sångaren i Savage Garden. Var 13 år och skrev hans namn i mina skolböcker....
På den nivån var det. Dessvärre gillar han inte tjejer. Det var därför det inte blev något.
Hehehehe. Här ligger han och flyter. Killen alltså! Vad han hittar på.
James Hetfield, sångaren i Metallica. En gammal gubbe....
Jag tyckte han sjöng fint och hade fina ben (?!?!?!?!)
Sen vet jag också att han äger en hästranch. Tror det var en bidragande faktor.
Jag var ca 14 år då..

Brandon Walsh, i beverly hills. Fast det heter han ju inte egentligen.
Han är faktiskt fortfarande riktigt snygg. Man vill ju bara ruffsa till honom i håret och vika upp hans
tröja ytterligare ett snäpp! Från 15 år tills nutid.
Pharell!
Kolla på na'! Vill man inte bara... ja.. ni vet.. man vill ju liksom känna på honom.. på vissa ställen.. så att man kan... TA HANS HALSBAND!!! Det var ju jättefint! Hans chocolate skin föll mig i smak när jag var 15 år.
Hehehe. Här är en bild när han går. Tokiga killen!
SALEM!
Friar du så blir jag din! Har ni sett någon så vacker? Någon så glad? eller någon så kryllig?!?
Från 18 år fram till nu. Jag väntar fortfarande på att han ska komma.
Erik Hassle.
Snygg men samtidigt inte. Jag vet inte vart jag ska sätta fingret någonstans. Men OM jag hade fått
sätta mitt finger på honom så hade jag satt det i hans hår för att se hur djup det verkligen är!
Upptäckten skedde förra året.

Fast snyggast är ju den här killen!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om saker och ting hade varit verklighet hade du och jag kunnat gå på ett par dubbeldejter! Jag var nämligen kär i Aladdin (dom är iofs inte polare. men ändå) och i Dylan i beverly hills! Haha! Pharrell hade vi där emot fått slåss om... och jag skrattade rakt ut åt den flytande mannen!!!! (no offence)

2010-12-17 @ 17:22:12
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0