Könlöst mysterium

Ni får ursäkta, men jag har inte hunnit dela med mig av mig själv på ett tag. Sist jag gjorde det hade jag min röda vecka och var allmänt sur. Idag är jag inget av det. Jag har inte hunnit fila på något fyndigt inlägg.
Så jag tänker dela med mig av den klurigaste tanken jag haft i huvudet i ett par dagar.

Hur parade sig dinosaurier sig?
Tän er en T-rex. Hyffsat lik en kyckling i kroppsbyggnad. Logiskt sett borde den para sig som en tupp och en höna. Alltså bakifrån. Men där är ju en stor svans?!?! Och den kan ju för i fanken inte lägga sig på na' va'.

Och har ni någonsin sett en dinosaurpenis? Helt seriöst. Vart ska den sitta? På alla illustrationer som jag sett i mitt liv har dinosuarier alltid varit platta, där. Könlösa. Hur kunde de leva så länge?!

Ja det var väl det jag har tänkt på.


Idag fick vi julklappar på jobbet. De var inte så pjåkiga vill jag säga!



Kommentarer
Postat av: Indianbär

ja min vän, könlösa grejer kan inte vara så lätta att förstå sig på, men på något sätt fick dom till det ändå ;)

2010-12-22 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0