Jag tog en fluga för dig och fick en smula tillbaks

Är det bara jag som sjunger fel i Daniel Adams Ray's låt gubben i lådan?
"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks"
Jag får tyvärr inte till det.

"Jag tog en fluga för dig och fick en smula tillbaks".

Det faller sig så naturligt! Känns så rätt!

Jag hade blivit ganska glad om någon tog bort en fluga på mig tillexempel. Ibland får man ju ett litet flygfä i håret eller ännu värre, i ögonen.

Men ju mer jag tänker på det desto konstigare blir det.

-Oj, vänta, du har en fluga i håret. Stå still så ska jag ta bort den. Så.
-Åh, tack! Då ska vi se vad jag kan ge i gengäld. AH, kolla! en litenliten smula. Varsågod, jag är dig evigt tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0