Den forna leken att trixa med tungan


Här ligger jag. Naturligt harmonisk och helt ovetandes av att jag fångas på bild.

....he..heeeh

Någon som minns det klassiak tidsfördrivet att luras med tungan? När man sträckte ut tungan en liten bit över underläppen så det såg ut som om det var tungan som var underläppen! 
CrAzY!!!

Det man alltid gjorde på rasterna i grundskolan om man var den som inte kunde hänga ordentligt i klätterställningarna..... Om man var den alltså.
Grejen var den att alla trävade efter samma mål: att det skulle se naturligt ut.

OCH VARFÖR siktade ingen på att göra en överdimentionell underläpp???! Stämningen blir så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA XD det är fortfarande en av mina tidfördrivningar. haha



Men det känns lite som att vi har väldigt mycket in common liksom. Lite lika sådär. Samma funderingar som barn, mycket bra sådana. Vem vet, soulsisters? xD

2010-12-02 @ 21:09:45
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag vet precis vad du menar. Men man måste stå framför en spegel också. Jag får alltid ett gott skratt åt mig själv.. tänk vad man kan göra sen när ansiktet blir slappt.. :O haha



Nilsson är det (Y) haha Men lätt att vi ska fika och bli tjocka haha kanonide!

2010-12-03 @ 15:56:03
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0