Babbel i Karlshamn

Heeee-e-e-e-eeej!

Nu sitter jag i Karlshamn hemma hos mamma.
Resan hit har vart lång. Räknade fel med 50 min innan tåget skulle gå.
Efter närmare efterforskning hade jag kollat ytterligare 50 min fel.

Det bir ju......................100 minuter!!
Det tog ytterligare 2 timmar med tåg.

Vet ni vad?
Jag har tusen ointressanta saker att berätta. Som när jag väckte chokladlustar på tåget hos medpassagerare, som när en alkoholiserad man pratar om sina pianoskillz med en student, som en annan alkoholiserad gubbe kör några dansmoves inför sitt crew.

Men jag orkar inte skriva om det.

Nu ska jag lösa korsord sen spela buzz med Louise!

Kommentarer
Postat av: nicke luring

haha grymma alkoliserade människor de! vad dansande han? Foxtrot, bug eller vals? =) buzz är kul BTW!

2010-12-23 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0