EN BRA BÖRJAN

Ni för ursäkta om jag inte lägger in så mycket roliga bilder den här veckan. Allt jag har är nerpackat och väntar på att bli uppackat i Lund.

Lund...


Lund är inget vackert ord. Det går inte att uttala det snyggt. Hur man än säger Lund så låter det som om man är täppt i näsan. Eller som en stor smörklick i halsen..

Men det är ju bara ett namn. Jag får sluta vara så negativ!!

Tänk på alla dörrar som öppnas!


Här kommer min plan på vad jag ska göra i höst:
-Läsa upp några gymnasiebetyg och läsa till mer matte och engelska
-Börja arbeta ideellt på stasdmissionen och ge vad jag kan. Sen tänkte jag att jag kan klippa folk där. Om dom vill. Gratis.
-Börja rida om det finns bra ridmöjligheter
-Börja dansa, salsa kanske?
-Kampsport? Kan vara bra om en läskig student ger sig på mig i en mörk gränd. Eller om Simon vänsterprasslar. Eller om någon tränger sig på ica, eller om.. nej kom inte på fler.
-Jobba om tid finnes och om jobb finnes såklart!


Det här är den början jag vill ha, det är bara tufft att flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0