Jag känner mig skör och jag saknar

Även om det är lite skönt att få egentid när Simon är på fiskeresa så kan jag inte sluta sakna honom. Nästa vecka har det varit vi två i ett helt år och på söndag blir vi sambos. 

Allt känns så rätt med honom. Han kompletterar mig bättre än vad jag någonsin kunnat förödspå. Hans bra sidor som jag saknar smittar av sig på mig precis som mina bra sidor smittar av sig på honom. Så som Simons diciplin och lugn vilket är något jag alltid saknat hos mig själv. Jag tror jag gör honom mer levande med mitt tramsande och min kreativa sida.

Jag längtar till söndag när han kommer hem och jag äntligen får krypa upp i hans famn och känna mig liten. Och nypa hårt i hans kinder och repetera: VEM É EN LITEN SÖT GOSENALLE IHIHIH VEM É EN LITEN NALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nallar är manligt.

Det som motsäger sig detta får inga julklappar!


Hur som haver, den här veckan är och fortsätter att vara rolig. Imorgon åker jag, Louise och mamma till Lund för att gå å Malmös IKEA dagen efter. Resten av dagarna kommer bestå av avskedsträffar med vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0