Rundvisning i lägenheten del 1

Här kommer lite bilder från lägenheten som jag alldeles nyss tog.
Om ni kollar riktigt noga i fönstret med blixt ser ni min dagens utrustning:
ljusgrå leggins från 03?
bara fötter
ludd mellan tårna
blå fleace som är alldeles för liten
klädstatus=skitnsygg!

Okej. Såg nyss att det enbart är bilder på sovrummet. Soffan är dock från vardagsrummet men hur mycket visar jag av det då?

NÄ JUSTE!

Blomman ni skådar är Simons påhitt. Jag är inte så mycket för växter så jag insisterade på en blomma. Annars hade det blivit en ful hängväxt............Hur som helst så är det vår första blomma som sambos och det gör den ännu finare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0