Någon som vill sova med mig? Någon?

Godkväll!

Inatt kommer Simon hem!! Det är helt sjukt vad jag har saknat honom! Speciellt söt är han när han sover på morgonkvisten och jag är klarvaken. Då ligger han på rygg med höger hand på bröstet och putiga läppar. Han har då automatiskt hamnat i ett valdilemma.

1.Väcka honom med ömma kyssar och smek på kinden och kanske lite kli på ryggen för att se hur han skiner upp i morgonstundens ljuva ro.
2.Väcka honom med en pansarpuss för att känna hur mjuka läpparna verkligen är. Efter det, trycka in näsan i hans kind för att få ut maximal valuta av hans mjukhet FÖRATTSEDAN konstigt nog, se honom vakna upp med ett leende?


Jag hade gett karln stryk.


Någon som annars är söt när den sover är Louise. Det är jättemysigt att sova med henne. Tyvärr delar inte hon samma åsikt. Jag sover på fel kuddar, tar täcken och sover på fel plats.......

Jag hade gett kvinnan stryk.





Jag tror jag ska klippa av en bit. Mitt hår bara hänger och är långt. Tjockleken försvinner ju längre det blir också.

Kommentarer
Postat av: janne

jag är as mysig och att sova med och du ska inte klippa av ditt hår din jävel! kyss

2010-08-18 @ 14:54:28
URL: http://hångla.kyss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0