jox

Jag är precis hemkommen från skolan. Det är bra att det är blandat med både tidiga dagar och sena kvällar så jag både kan få sovmorgon och få sluta tidigt. Idag började jag min Engelska B kurs. Det är ett krav för lärarutbildningarna så den är prioriterie 1 just nu.

JAJA skoltjaj. Kul.

Jag sprang nyss runt och tog lite bilder på rum och annat i lägenheten. Men när jag skulle överföra bilderna hade jag visst glömt sladden i Karlshamn. Ni får vänta i några dagar till.

Imorgon blir en rolig dag! Först ska jag ha matte B på morgonen. Efter det ska jag och Simon ha en hel mysdag ihop. Vi fyller nämligen 1 år då. Förmodligen ska vi ut och äta och sen se bio.


Kommentarer
Postat av: nellie

ojoj, grattis till er! :)

2010-08-18 @ 23:30:24
URL: http://www.nattstad.se/mustonen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0