FÖRSTA FOTAVTRYCKET



Hej igen!

Första inlägget jag skriver i den sprillans nya bloggen.

Hur känns det för er?
Eller vänta. Tänk inte!
Vi kan ta det varsamt.

Vi kan mjuka upp med att prata om headern. Vad tycker ni?
Den skall inte vara långvarig men den duger kanske under renoveringstiden, att vila era små ögon på.

Låt oss gå hårdare på, som namnet.
Jag heter ju som känt Linda Nilsson. Ett exotiskt namn som är eftertraktat på marknaden. Om Simon och jag gifter oss behöver jag inte ens fråga vilket efternamn vi ska ta. Mitt adliga namn fäster sig i varje själs minne.
..........

..

Nixon är ett efternamn som jag funderat på att byta till när min ekonomi tillåter. Och eftersom bloggar är fantasivärldar kan jag likväl Go CrAzyYy WiTh mY nAmO.
Dessutom klingar Linda Nixon mer än Lite som Linda som min förra blogg.


Nu vill jag introducera några kom-ihåg-skämt som gör det lättare för era hjärnor att komma ihåg mig.

1.
ring ring!
-hallå mitt namn är Linda Nixon
-HEJ MITT NAMN ÄR JANNE O JAG RINGER FÖR ATT SÄLJA NÅGOT FULLSTÄNDIGT OANVÄNDBART TILL DIG FÖR ENDAST 9090 RIKSDALEN!!! SLÅR DU TILL LINDA?!?!
-Du får inte ringa hit, jag är NIX:ad.

HAHAHAHAH hajar ni? Nix????!

....

(NIX=förbud mot telesäljare)


kulstatus -6 av 10




2.
Vad säger du om en gubbe frågar om du vill kolla på den söta  lilla ekorren långt in i skogen som han fick syn på?? Därefter klä av sig naken.
Svar: NIX!

Hehehehe....       ...



Nu kommer ni aldrig att glömma mig!

Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonymumus

Haha, skön du é!

2010-08-08 @ 00:48:18
Postat av: :)

Du, vilken fin header! :)

2010-08-08 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0