Dag 1 som Skånebo

MORRN!

Här sitter jag i vår lägenhet. VÅR. Nu är vi sambos.

Det är ganska trevligt faktiskt! Speciellt när jag, JAG som aldrig har vart särskilt ordningsam fick chansen att vara det igår och tjata på Simon att plocka upp effter sig. Han hann aldrig ta av sig tröjan och vika den förräns jag var där och skällde på honom. Hehehehehehehe.

Kan han ha!

Jag har aldrig varit i denna position innan. Det är nytt för mig. Kan hända att det går till överdrift.

Isåfall. Förlåt i förskott Simon.

Annasch då?

Jo, sitter här då med världens påsar under ögonen. Kanske inte sysns så tydligt på bilderna, men det hänger på under och över ögonen.

Simon sitter på golvet och skruvar ihop en pall. Det är så det ska se ut! Mansgöra!!!

Nu ska jag gå och laga mat och föda barn och sånt som vi kvinnor är bra på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0