Brutna löften

Idag hade jag lovat Simons mamma att måla hennes hall på hennes fotvårdssalong. Det var om jag hade tid och lust sa hon snällt. Och eftersom jag älskar att måla tackade jag ja till erbjudandet. Nu skämms jag. Jag la ner nycklarna till fotvården i min väska. Väskan följde med till Lund och när vi skulle åka till IKEA tog jag ut nycklarna och la dom på bordet ifall väskan blir sluten (att nycklarna till lägenheten skulle hänga med tjuven och göra det omöjligt för mig att komma in i lägenheten och hämta fotvårdsnycklarna tänkte jag absolut inte på).

Nu sitter jag hemma, i ordning för att måla, utan nycklar. Vilket innebär att jag måste tvinga Simon att köra med fullpackad bild till Lund på söndag när han redan åkt bil i ca 11 timmar fårn värmland. Packa upp saker och sedan åka hem på måndagen för att lämna nycklarna. Och sen åka till Lund.. igen.


Jag är så arg på mig själv!! Speciellt att jag gav ett löfte som jag inte kan hålla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0